Drukowane gadżety przydatne na co dzień

notes

Większość firm przynajmniej raz w czasie swojej działalności korzysta z usług drukarni. Najczęściej zamawiane są wydruki mające na celu reklamę firmy, takie jak ulotki, katalogi, plakaty i oczywiście – wizytówki. Część właścicieli firm decyduje się też na druk różnego rodzaju praktycznych gadżetów, które mogą wręczać jako drobne prezenty swoim klientom. Z czego klienci cieszą się najbardziej?

Kalendarze reklamowe

Od lat największą popularnością wśród klientów firm cieszą się kalendarze reklamowe. Nic w tym dziwnego – dobrze wykonany kalendarz jest nie tylko praktyczny, ale też cieszy oczy. Kalendarze przydają się wszystkim, a wiele osób korzysta w ciągu dnia z co najmniej kilku z nich: tego wiszącego w domowej kuchni, stojącego na biurku w pracy, a czasami jeszcze kolejnego, znajdującego się w pokoju dziecięcym. To gadżet reklamowy, który z pewnością nie trafi do kosza. Kalendarze reklamowe w formie książkowej są bardzo eleganckie, dlatego zawsze warto pod koniec roku zlecić druk co najmniej kilku z nich, by wręczyć je kluczowym klientom. Większość klientów z pewnością ucieszy się z wygodnego kalendarza trójdzielnego, który okazuje się być niezastąpiony w większości biur i urzędów.

Bloczki i notesy

W czasach, gdy większość rzeczy załatwiamy, korzystając z komputera lub smartfona, coraz rzadziej używamy zwykłych zeszytów i notatników. Gdy nagle okazuje się, że musimy wykonywać regularne notatki odręcznie, w biurach i w domach brakuje solidnych, schludnych notatników. Dlatego firmowy notatnik czy bloczek może okazać się strzałem w dziesiątkę, jeśli chodzi o przygotowanie praktycznego gadżetu dla klienta. Na pewno ucieszy się on, gdy nie będzie musiał już robić notatek na karteczkach samoprzylepnych, które uwielbiają gubić się wtedy, gdy są najbardziej potrzebne.

Ładne naklejki

Przydatnym gadżetem mogą być też naklejki firmowe, o ile poświęcimy wystarczająco dużo czasu na przygotowanie ciekawego projektu. Naklejki przydają się w firmie m.in. do reklamowania lub oznakowywania swoich produktów. Mogą one zawierać chwytliwą grafikę i hasło lub po prostu tekst informacyjny. Naklejki są świetnym pomysłem również wtedy, gdy końcowymi klientami naszego produktu są dzieci.