Jak wykonać nadruk na torebce papierowej?

torebka papierowa

Torby papierowe są obecnie coraz częściej wybierane ze względu na ekologiczną produkcję, estetykę, a także wytrzymałość. Jest to produkt nie tylko użyteczny, gdyż doskonale nadaje się do zastosowania w różnych branżach, ale również cechujący się sporym potencjałem w zakresie promocji firmy. Możliwość wykonania nadruku na torbie papierowej sprawia, że z powodzeniem może być ona wykorzystywana do celów reklamowych.

Oprócz przygotowania atrakcyjnego projektu graficznego trzeba również zadbać o wybór sposobu druku. W naszej drukarni podstawową techniką druku w przypadku torebek papierowych jest druk offsetowy.

Nadruki na torebkach papierowych w druku offsetowym

Torby papierowe to nie tylko przyjazna dla środowiska alternatywa wobec opakowań foliowych, ale również spory potencjał reklamowy dla firm. Możliwość wykonania wysokiej jakości nadruków daje szerokie spektrum zastosowań promocyjnych. Wszystko to za sprawą druku offsetowego, któremu poddawane są torby.

Offset pozwala na wykonanie nadruku na całej powierzchni roby, a nawet w środku. Torby mogą mieć różne formaty — w zależności od wymagań klienta. W naszej ofercie dostępny jest papier kreda błysk oraz kreda mat. Zapewniamy wykonanie nadruków w kolorystyce 4+4, czyli przód i tył w pełnym kolorze. Klient może nam zlecić również wykonanie w mniejszej ilości kolorów bądź z jednostronnym zadrukiem.

Przygotowanie nadruków na torebkach papierowych metodą druku offsetowego to ekonomiczne rozwiązanie przede wszystkim w przypadku produkcji seryjnej. Nasza oferta skierowana jest zarówno do klientów zamawiających duże, jak i nieco mniejsze ilości toreb. Oprócz wykonania nadruku zapewniamy również uszlachetnienia, w tym folię błyszczącą oraz folię matową.

Nasza drukarnia zapewnia realizację toreb, które będą wyróżniać się doskonałą jakością i wyrazistymi barwami, stanowiąc atrakcyjny nośnik promocyjny. Warto wykorzystać potencjał reklamowy, jakim są torby papierowe, coraz częściej wykorzystywane m.in. w sklepach odzieżowych, spożywczych, kosmetycznych itd. Używa się ich również jako wygodny sposób przechowywania materiałów firmowych — folderów, katalogów, długopisów.