Gazetka reklamowa dla sklepu

Kategoria: Blog

gazetka reklamowa

Prowadzisz swój sklep lub nawet małą sieć i patrzysz z podziwem na profesjonalne gazetki reklamowe znanych sieciówek? Zacznij wydawać własne! Wbrew pozorom to nic skomplikowanego. Potrzebna Ci będzie niewielka pomoc agencji reklamowej i zaufana drukarnia.

Treść gazetki

Przede wszystkim musisz wiedzieć, co chcesz zawrzeć w gazetce. Czy mają to być informacje o sklepie i porady, czy chcesz tylko przedstawiać bieżące oferty cenowe. Najlepiej będzie, jeśli nawiążesz kontakt z agencją reklamową, która robiła już tego typu gazetki. Pracownicy doradzą Ci, gdzie najlepiej jest umieścić logo, wymyślą chwytliwe hasła i… przygotują gazetkę. Jej przygotowanie obejmuje wymyślenie layoutu, i wypełnienie go aktualnymi produktami w promocji (zdjęciami i opisami), a przede wszystkim nowymi, promocyjnymi cenami. Pomoc agencji jest nieoceniona w kwestiach technicznych i we współpracy z drukarnią. Agencja odpowiedzialna jest też za wyłapanie wszelkich błędów i chochlików przed oddaniem projektu do druku.

Dobra drukarnia

Wiele drukarni  dobrowolnie sprawdza materiały przed drukiem. Dlatego może okazać się, że nawet jeśli agencja nie wyłapie jakiejś literówki czy błędu ortograficznego, to przypadkowo wyłapie go drukarnia. Dlatego warto w tym zakresie współpracować z profesjonalistami. Druga kwestia cechująca dobrą drukarnię do terminowość. Oddanie wydrukowanych gazetek w terminie jest niezwykle istotne. Musimy mieć czas jeszcze na rozdystrybuowanie ich, a to z kolei powinno zakończyć się przed rozpoczęciem pierwszej wspomnianej w gazetce promocji. Liczy się również jakość użytych do druku materiałów. Gazetka jest produktem przeważnie jednorazowym, nikt nie zatrzymuje jej na dłużej. Jest tania w produkcji, dlatego też nie oczekuje się od niej świetnej jakości. Powinna jednak wyglądać schludnie, a przede wszystkim informacje w niej zawarte muszą być czytelne.